Média
MÉDIA: Chátra ovládá veřejné mínění
Mediální skandály zamořují veřejný informační prostor stále častěji. Většina z nich nakonec vyšumí do ztracena, protože ve chvíli, kdy začnou ztrácet pel novosti, hlídací podvraťáci demokracie pohotově najdou novou hračku pro sebe i pro předvádivé psychopaty vystupující na politické scéně. Snadnost, s jakou skandály vznikají, je důsledkem obecného nedbání norem slušnosti, jež novináře spojuje s politickými pleticháři.
Jak fungují české mediální agentury pro průzkum veřejného mínění a co je to prefabrikace ?
V principu jde o Machiavelismus implementovaný do mediálního prostoru 21. století. Funguje to tak, že mediální agentura, která dělá průzkum veřejného mínění, podsune veřejnosti nejprve prefabrikát. To znamená uměle vytvořený konstrukt, který veřejnost velmi rychle pojme v podvědomí za svůj vlastní názor. V tom spočívá princip a největší síla. Dokonalým prefabrikátem se stala tragédie letu MH17 na Ukrajině. Média bez jediného důkazu nebo stanoviska vyšetřovatelů posunula veřejnosti pohotový prefabrikát o vině Ruska a pro-ruských separatistů.
Globalizace a světová vláda – Torontské protokoly
1. Je potřeba posílit „společnost zábavy“, která doposud prokazovala velkou službu. Uspokojení individuálních očekávání lidí řízené jejich prvotními pudy je slabé, přičemž výsledkem jsou ovlivnitelné a manipulovatelné generace. V zájmu toho, je třeba využít
všechny výdobytky audiovizuální technologie, a jejich prostřednictvím vychovávat lidi (s důrazem na mládež) k individualistickému světonázoru, neboť člověk budoucnosti, má být takový. Sobecký člověk nemá ideály, nemá sny a ani vnitřní charakterové držení.
Citáty
Zlořečný je ten, kdo pro skývu chleba opustí pravdu. – Jan Hus
Nejtemnější místa v pekle jsou vyhrazena těm, kteří zachovávají nestrannost v časech morální krize – Dante Alighieri